Fotokonkurranse: Kalender for 2018 og 2019!

Nå forberedes produksjon av kalendre for 2018 og 2019 og i den anledning inviteres alle raseklubbens medlemmer til fotokonkurranse!

Det er så mange dyktige fotografer i klubben, og vi oppfordrer alle til å ta en titt gjennom arkivene sine og sende inn sine beste bidrag.

Bildene må være i liggende format og i høyoppløselig kvalitet (ikke tatt med mobilkamera). Motivet må være en gårdshund (eller selvfølgelig flere) og innsender og fotograf må være medlem av raseklubben for å kunne delta.

Bidrag sendes til post@dansksvenskgardshund.no og merkes med fotografens navn, hundens navn og registreringsnummer samt når og hvor bildet er tatt.

Kalender for 2018 vil være klar for salg i nettbutikken så snart den er ferdig, mens kalender for 2019 vil være klar for salg på rasetreffet 2018.

De som får sine bidrag med i kalenderen vil få en kalender som premie, mens bildet som kommer på forsiden i tillegg får en egen premie fra nettbutikken.

Vi forbeholder oss retten til redigering av bildene (cropping, justering av lys etc.)

Levert av Joy & Co