Gårdshundbladet - web

Vi vil minne om at det alltid trengs innhold til denne nettsiden og medlemsbladet Gårdshunden. Gårdshunden kommer i 4 utgaver per år til alle klubbens medlemmer. Har du noe du ønsker å dele med oss og alle medlemmene?

Vi tar imot med åpne armer døgnet rundt. Historier, bilder, resultater, opplevelser etc. Ønsker du for eksempel å vise et bilde og kanskje fortelle en kort historie om din hund, så sender du bilde og tekst til oss. Husk alltid å merke bildet med NAVN og REG NR på hunden som er avbildet. Har du en aktuelt sak? skal det være treff, felles tur, konkurranse, kurs, samling, trening eller lignende som du ønsker å dele med flere Dansk/Svensk Gårdshund`s eiere. Vi publiserer på hjemmesiden for deg!

For at vi skal kunne behandel dine hendvendelser på best mulig måte så er det viktig at din kontaktinformasjon til enhver tid er oppdatert på NKK "din side".

Vi ønsker all den hjelpen vi kan få med bidrag fra medlemmene!

Nyttig informasjon